lørdag 31. mai 2014

Klakk, klakk, klakk, klakk.....

Egentlig så har det vært en fin dag i dag, så jeg burde ikke klage i det hele tatt. Men... Ja, det er et lite men. Jeg har hatt et par telefoner i dag, og min kjære svigerinne har vært innom på en snarvisitt, og når jeg har snakket med folk i dag så har jeg hatt en klakke-lyd på øret, ikke som boble-plasten her om dagen, men andres stemmer har på en måte slått på trommehinna.



Jeg hører heldigvis ikke den samme lyden fra TV. Merkelig egentlig, at den ikke kommer da også. Men jeg skal på ingen måte etterlyse den.

Fru Tinnitus gidder jeg nesten ikke å nevne lenger, hun er der absolutt hele tiden, så jeg har bestemt meg for å ignorere henne totalt. Hun kan sitte der å blåse i fløyta si så mye hun vil, jeg nekter å la henne distrahere meg.

Ellers så har jeg vært flink i dag og trent en del på steppemaskinen (klapper meg selv på skuldra). Blir ikke så veldig mange steppene i slengen, for jeg har en tendens til å ta overbalansen, og jeg hater tanken på å falle av. Men, noen stepp, flere ganger i løpet av dagen er sikkert like greit som mange stepp en gang om dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar