mandag 24. mars 2014

Dagen etter....

Merker godt at jeg utfordret meg selv i helgen, men det er vel sånn det skal være.

Var på garasjesalg på Røde Kors huset både fredag kveld, lørdag og søndag. Først plassering av "varene", og så var det salg på lørdag og søndag.

Fikk ryddet i skuffer og skap hjemme (det var jo ikke dumt), og det er sikkert nok til minst tre garasjesalg til.

Helt gåen etterpå, og det hadde ikke latt seg gjennomføre hvis jeg ikke hadde fått så god hjelp fra sønnen min, som heldigvis var hjemme akkurat denne uka. Han har lempet esker ut av huset - inn i bilen - ut fra bilen - inn på Røde Kors huset - ut fra Røde Kors huset - inn i bilen - ut av bilen - inn hjemme.

Ja, jeg fikk med en del hjem igjen også, men da gikk alt på ett lass. Måtte kjøre to ganger for å bringe alle tingene ned på fredag, så ja, noe forsvant heldigvis.

Men, selv om jeg gjerne skulle solgt mye mer (ikke fått med noe hjem), så er jeg igrunnen glad for at vi ikke hadde vært så flinke til å annonsere, for det var ikke så veldig mye folk der. Tør egentlig ikke tenke på hvordan jeg hadde vært etter "normal loppemarkedtrafikk".

I dag har jeg hatt Fru Tinnitus på besøk absolutt hele dagen, og hun spiller ikke lavt og pent, men høyt og skjærende. Ja, den skjærende forvrengte lyden er så absolutt tilstede. Og balansen er dårligere igjen. Og jeg glemmer fortere enn jeg får snudd meg. Men, skal man teste seg og pushe seg så må det vel noen utfordringer til.

I dag har jeg holdt meg helt i ro her hjemme. Sjanglet meg inn på vaskerommet og fikk satt på en vaskemaskin, og har fått hengt opp noe, resten gikk i tørketrommelen.

Fått lagt ut noe av det som ikke ble solgt på salgssider på facebook (så kanskje jeg kan bli kvitt noe av det som ble med hjem i går).

Nå er det ingen flere planlagte aktiviteter i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar