søndag 1. mars 2015

Må være klar i hodet for å være syk :-p

Svimmelhet, kvalme og trykk i hodet. Kjenner at jeg har noen utfordringer.

Det er så mye å passe på, og nå i disse dager har jeg fått en del papirer fra forsikringsselskapet i forbindelse med at det nå er halvannet år siden jeg ble sykemeldt. 

Det gjelder uføreforsikringen min, og det er haugevis av skjemaer som skal fylles ut å returneres. Mye som skal passes på, må huske å legge ved, må huske å gi beskjed, må huske.......

Kjenner at dette ikke akkurat er brukervennlig i min situasjon, men må man så må man.

Hva fremtiden vil bringe har jeg ingen formening om per nå, men dagene er utfordrende og jeg prøver å ha en så god hverdag som mulig med de utfordringene jeg har. Kjenner bare at jeg blir så satt ut når det er ting som skal huskes, gjøres, følges opp.

Sendte noen papirer avsted den 20. februar og nå før helgen kom det en stor konvolutt fra det selskapet hvor min pensjonsforsikring er. De skulle også ha tilbake et ferdig utfylt skjema samt kopi av vedtak fra NAV samt melding om leger og dagens situasjon. Det var da jeg kom på at jeg ikke hadde gitt alle opplysningene i skjemaet som ble sendt til forsikringsselskapet den 20. februar.

Nå har jeg scannet dokumenter til den store gullmedalje og sendt ut i hytt og pine, sammen med en beklagelse om at jeg ikke hadde fått sendt med alt i første omgang.

Phuuu, det er i slike tilfeller man ønsker seg en sekretær som er fullt oppdatert og som kan ta seg av alt. Tror jeg må legge meg nedpå litt jeg.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar