torsdag 12. juni 2014

Overload..... overload...... overload.....

Det kan være greit å teste ut sine grenser, og det gjorde jeg til gangs i forrige uke (skal ikke gjenta her hva jeg gjorde, for det har jeg skrevet om tidligere). Men, det ble uansett i meste laget.

Jeg har stort sett gjort ingenting siden søndag. Vel, jeg har hatt besøk da, kjempekoselig besøk av ei god venninne og min svigerinne, men bortsett fra det - ingenting.

Jeg har rett og slett følt meg "helt kjørt" og Fru Tinnitus har blåst i fløyta si av alle sine lungers kraft. Jeg må si at jeg gjerne skulle klart meg uten hennes konsertopptreden, men dama vil rett og slett ikke høre på meg.



Jeg følte meg forholdsvis uthvilt og i god form når jeg sto opp i dag, men nå har min kjære far vært her. Han hører dårlig og det fører til at jeg må anstrenge meg mer for å snakke høyere og tydeligere til han, noe som gjør seg utslag i formen min. Men missforstå meg rett, jeg er evig takknemlig for at jeg har han og for den hjelpen jeg får fra han.



Vi har i dag lempet hengeren full av ting og tang som skulle kastes, så nå har han og min kjære sønn reist på gjenvinningstasjonen for å bli kvitt skrapet. Men den "kraftanstrengelsen" det var å takle alle de skarpe lydene når han demonterte det gamle huskestativet og anstrengelsen ved snakkingen har ført til at jeg har fått "håndtak i hodet" igjen. Det føles som om det er noen som "styrer" meg og gjør at jeg rett og slett trenger en god strekk på sofaen, eller kanskje på benken uten på terrassen. Mye mer behagelig temperatur for min del i dag, så ja, jeg tror faktisk jeg velger meg terrassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar