mandag 20. januar 2014

Tja, hva skal man si.....

Det er mandag og starten på en ny uke. Helgen har forløpt som "normalt", men hva er normalt nå? Lydforvrengning, tinnitus, svimmelhet. Ja, det er "normalen", når blir det bedre? Frustrasjonen er til tider meget høy.



Men, jeg må understreke at søndag formiddag var helt super. Det var forholdsvis stille i øret, og si meg?? Har hørselen bedret seg?????



Kan hørselen bli bedre igjen etter så lang tid? Dette startet jo i midten av oktober (første gang boblen "sprakk"  i øret og lydforvreningen startet var 11. oktober, svimmelheten kom lørdag 12. oktober, og forsvant igjen, for å komme tilbake for fullt den 22. oktober).

Men jo, jeg synes faktisk at hørselen er bedre. O' lykke

Man må huske å glede seg over de små tingene så lenge de varer, for de varer ikke så lenge. Søndag ettermiddag var blaffet av bedre hørsel borte igjen. Ja ja, det var hyggelig så lenge det varte. Ut over ettermiddagen var det tilbake til "normalen" igjen.

JEG VIL IKKE AT DETTE SKAL VÆRE NORMALEN HØRER DU!!!!!!!!!!!!!!

Nåja, nok om det.

Mandag -starten på uka. Jeg hadde en rolig dag, sov lenge idag, slappet egentlig av så mye jeg kunne, for jeg skulle på møte på kvelden, og ville være så opplagt jeg kunne til det.

Årsmøte i Ringerike og Omegn Hørselsforbund.


Joda, det gikk jo på et vis det også. Møte gikk fint det, men hadde jeg ikke hatt årsmøte-rapporten foran meg, og at skrivehjelpere var tilstede, så hadde jeg ikke fått med meg et ord.

Alle lydene og stemmene, ordene havnet nemlig for min del i en stor svart sekk

(Bilde funnet på nettet: bestefarsverksted.blogspot.com)

Sekken ble så ristet på og så slapp alle lydene opp av sekken samtidig. Jeg hadde ikke sjanse til å skille dem fra hverandre.


Så nå sitter jeg her da, med øret fullt av lyder (må nok henge igjen noe fra møtet) samt at Mr. Tinnitus sitter på kanten av øregangen og blåser i fløyta si alt han orker.

Men en ting er i alle fall bra, jeg er ikke så veldig svimmel (bare litt) og så fikk jeg med meg rester fra serveringen, så jeg har ferdig smurt frokost til i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar