torsdag 19. juni 2014

Gapt over litt mye kanskje?

Full av pågangsmot så startet jeg uken med en Harry-tur til Charlottenberg med en god venninne. Jeg var heldig og kunne lene meg tilbake i passasjersetet og nyte turen.


Med fulle handlekurver og tomme lommebøker satte vi kursen hjemover igjen etter en innholdsrik dag. Heldigvis stille og rolig på kjøpesenteret der borte sånn midt i uka før skolene gikk ut i sommerferie.

Må innrømme at jeg var kjempesliten etter turen, men fryseren er i alle fall full, så aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Onsdag ble en stille og rolig dag, skulle egentlig ha vært på besøk på jobben, men idet jeg skal reise hjemmefra så fikk jeg besøk, som hadde med både vaffel og syltetøy (og jeg hadde rømme selv).

Vel, planene for onsdag ettermiddag ble forskjøvet, og det var kanskje like greit, for formen var slett ikke på topp etter tirsdagens handletur.

I dag har det gått slag i slag. Begynte med at jeg ble vekket av telefonen i dag tidlig, så besøk. Det ene besøket etter det andre, det var nesten kø-ordning. Fikk sjåførhjelp av ei venninne, slik at jeg fikk ordnet et par ting i byen, en telefonsamtale fra en kamerat og har avsluttet kvelden med at 3 naboer var innom en tur.

Nå skal jeg sette opp lapp på døra med "Du har nå kommet inn i køen til....." Kjenner at jeg må nok prøve å planlegge besøkene mine litt bedre, for det her var ikke bare bare å komme gjennom.

Kjenner nå at jeg sjangler og surrer. Må lete etter ord for å snakke, jeg er kvalm og jeg er svimmel, det smeller i det syke øret og "badehetta" sitter godt ned på hodet.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar