lørdag 14. desember 2013

O glede

 

Det har vært en helt utrolig flott dag, og jeg føler for å slå hjul av glede. Men, jeg skal love at det er noe jeg ikke skal gjøre, for da ender jeg vel opp i heldekkende gips og i strekk på sykehuset. Så, jeg skal forholde meg helt rolig.

Jeg skal fortelle dere om hvorfor denne overstrømmende lykkefølelse har inntatt plassen her i dag.

Jeg har kjørt karusell og berg og dal bane i dag også

Bilde funnet på nettet: http://www.vl.no/helg/opp-og-ned/


Men, det var kun etter at jeg hadde skiftet sand i do-kassa til pus. Jeg har vært litt ustø, men det har vært en brøkdel av hva det har vært tidligere dager.

Det finnes et lys der fremme i mørket
 
 
og nei, det er ikke det møtende toget jeg ser der.

Jeg tror dette har sammenheng med at det har vært helt stille og rolig her i hele dag, kun en telefonsamtale med en nabo. Lydene ute er pakket inn i bomull (les snø), og jeg har ikke vært nødt for å dra til butikken for å handle noe. Så, all lyd har vært "kontrollert".

Jeg har hatt slike dager tidligere også, med kontrollert lyd-påvirkning, men dette er første gangen jeg har følt meg så bra etter at jeg ble syk, så det må jo bare være et tegn på fremgang.

Hvis ikke det er grunn til å juble så vet ikke jeg

Men jeg har ikke tenkt å juble, for jeg er litt redd for at jeg da kommer til å bli svimmel igjen. Nå har jeg tenkt å nyte lørdagskvelden i ro og stillhet, og glede meg over fremgangen.

Ha en strålende lørdag alle sammen, og i dag sender jeg en klem til dere alle, for jeg er så glad, tra-la-la



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar