tirsdag 11. februar 2014

Mestringskurs Meniere, 1 bolk, 2 dag

Litt dårlig start på dagen da det ble så som så med søvn i natt. Hadde noen "naboer" på hotellet her som tydeligvis hadde det fryktelig morsomt. Og det er jo i og for seg hyggelig for dem, men jeg kjente irritasjonen kom snikende når klokka dro seg over 1 i natt, og jeg fremdeles ikke hadde fått sovet noe.


Men, sånn bortsett fra det så var det en god seng her, nydelig frokost og hyggelige med-"studenter". Og vi hadde en deilig middag i går kveld sammen med kursleder Aslaug og lege Ole Petter.

I dag har vi lært "å lande" og det har vært en del AHA-opplevelser. Masse inntrykk som skal fordøyes.

Vi har snakket om balansen, svimmelhet, tinnitus og hvordan dette påvirker oss følelsesmessig. Frykt for at ting kan gå galt dersom det muligens mot formodning skulle være slik at.....

Kurset anbefales på det varmeste.

Ja, jeg er sliten nå, men jeg er faktisk ikke så sliten som jeg trodde jeg skulle være. Det vil si, jeg var veldig sliten når vi dro fra Briskeby i dag, og sitter nå og er veldig overrasket over hvor fort jeg har hentet meg inn igjen. Ikke det at jeg har tenkt meg ut på noen joggetur eller butikkrunder eller noe slikt, men jeg takler tanken på at jeg ikke må legge meg ned å sove litt etter kurset, før jeg skal gå ned til middag. Jo, dette er absolutt positivt og jeg føler at jeg har mye igjen for at jeg meldte meg på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar