lørdag 22. mars 2014

Jobbtrening.............

Stresset rundt her i går, for å pakke ned ting til garasjesalg, noe som resulterte i at lydforvrengningen dukket opp igjen i går kveld. Heldigvis så forsvant den igjen forholdsvis raskt.


Og i dag var det den store "styrkeprøven", da jeg skulle sitte på Røde Kors huset og prøve å få solgt noe av den gamle driten de flotte tingene mine.

Salget gikk sånn noen lunde greit, fikk da solgt noe (og kjøpt noe). Men, jeg følte at hodet var "helt ute" siste halvdel av tiden vi satt der.

Telefonen min hadde ca 15% strøm igjen når vi stengte, og energinivået mitt lå vel omtrent oppunder det samme. Voldsom sjøgang i beina, skjærende lyd i øret og en dott på størrelse med en basketball. Hadde  problemer å gå ned trappa når vi var ferdig.

Men, greit å få testet ut kapasiteten sin da, og samtidig kanskje bli kvitt noe gammelt skrot noen flotte gjenstander.

Nå er det sofastrekk og beina på bordet resten av lørdagen, og så prøver vi på nytt i morgen med garasjesalget.

Er du i Hønefoss-området på søndag så stikk innom Røde Kors huset en tur da vel, det er åpent fra kl. 11:00 til 16:00. Vi har også en liten kafè der, hvor inntektene uavkortet går til Røde Kors.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar