onsdag 26. mars 2014

Onsdag og midt i uka....

Tiden flyr og jeg prøver å henge med så godt jeg kan. 
Tirsdag skulle liksom være en fin og rolig dag, og siden sønnen min var hjemme en tur fra skolen og skulle reise tilbake i dag (onsdag), så skulle vi ta en tur hjem til mine foreldre å spise middag.

Vi var akkurat ferdig med maten når mobilen min begynner å ringe. "Hei, det er Anne, hvor er du?" woops, jeg hadde glemt at jeg hadde en avtale med Anne om at hun skulle ta en tur tirsdag kveld.

Noe som er ganske så betegnende for hvordan hodet fungerer om dagen. Jeg finner meg selv i å gjøre de merkeligste ting, samt å glemme .... åhhh hva var det jeg hadde tenkt å avslutte den setningen med da?

Satt med en kaffekopp tidligere på tirsdag, og skulle slå siste skvetten fra kanna og opp i koppen. Når jeg så skal ta en slurk så oppdager jeg at jeg har tatt den skvetten som sto igjen på pepsi max flaska og slått opp i den kaffen som var igjen i koppen. Vel, det smakte i alle fall ikke så ille som den mixen jeg laget dagen før, da jeg slo kaffe i juiceglasset mitt.

I dag tidlig reiste sønnen min tilbake til skolen, og pus og jeg ble da igjen hjemme alene. Heldigvis har pus matvett nok til å tydelig å vise meg når matskåla er tom.

Var hos øyenlegen i dag, og tam-tara-ta... jeg har fortsatt to øyne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar