torsdag 16. januar 2014

En helt alminnelig torsdag, eller.....

Dagen i går var en super dag. Jeg ble bare "litt" svimmel og det varte ikke så lenge. Og det til tross for et besøk i butikken med masse lyder, mennesker og påvirkning av ymse slag.




Og etter en god natts søvn ble jeg vekket av min vandrende vekkeklokke


Blir litt skvetten når man stirrer inn i dette ansiktet, det første man gjør når man slår opp øynene.

Klokka var 06:30 og pus ga ikke opp før jeg satte beina på gulvet.

Her var det ikke snakk om å slumre bort halve formiddagen.

Morgenstund har gull i munn
(det er no' tull i grunn)

Men, når man først er opp så er det bare å starte dagen.

Klokken er ikke mer enn 10:00 og jeg har luftet dyner og puter, og vasket sengetøyet.

Gleder meg til å legge meg i kveld i rent sengetøy, frisk luft i dyner og puter

Men, kjenner jeg pus rett så er han førstemann til å legge seg i den rene senga

Alltid

Som her, for noen år siden, hvor både den to-beinte og den fire-beinte tok senga til mor

Vel, dagen har såvidt begynt, og mye kan skje.

Jeg har satt igang ALT som bråker i dag
Vaskemaskinen
Tørketrommelen
Oppvaskmaskinen

Så krysser vi fingrene og håper på det beste

Jeg håper du har tenkt å ha en fin dag i dag

Det har i alle fall jeg tenkt å ha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar